232 - زمان برگزاری آزمون کنکور سراسری 99 تغییر نمی کند

زمان برگزاری آزمون کنکور سراسری ۹۹ تغییر نمی کند

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: زمان آزمون‌های ملی کشوری از جمله کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی و کنکور سراسری سال ۹۹ مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا است و تغییری نمی‌کند.

فاطمه زرین آمیزی افزود: پیش از این در پی درخواست‌های داوطلبان مبنی بر تعویق زمان آزمون‌های ملی به دلیل شیوع کرونا ویروس، زمان جدید آزمون‌های ملی کنکور سراسری ۹۹، آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و آزمون دکتری تخصصی سال ۹۹ به ستاد ملی مقابله با کنکور پیشنهاد شده بود و در نهایت ستاد در جلسه ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۹ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، تاریخ برگزاری آزمونهای سراسری سال ۱۳۹۹ را مصوب کرد.

وی افزود: بر اساس مصوبه نهایی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، زمان کنکور سراسری سال ۹۹ از ۱۲ و ۱۳ تیرماه به ۳۰ و ۳۱ مردادماه ۹۹ منتقل شد و آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ مرداد برگزار می‌شود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: همچنین آزمون دکتری تخصصی سال ۹۹ که قرار بود در ۹ خرداد برگزار شود در ۲۶ تیر برگزار خواهد شد. به همین ترتیب آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ نیز که پیش از این قرار بود در روزهای ۲۲ و ۲۳ خردادماه برگزار شود به روزهای ۲ و ۳ مرداد موکول شده و در این زمان برگزار خواهد شد.

زرین آمیزی یادآور شد: همچنین آزمون رشته های با آزمون دوره کاردانی فنی حرفه‌ای جمعه ۱۴ شهریور و آزمون رشته های با آزمون دوره کاردانی به کارشناسی نیز جمعه ۱۴ شهریور برگزار می‌شود.

منبع: mehrnews.com

تاریخ: ۲۳ تیرماه ۱۳۹۹

 

دیدگاهتان را بنویسید

دانش آموز عزیز ، دبیر این درس هر شب از ساعت 21 الی 24 در بخش دیدگاه پاسخگوی سوالات شما می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *