363 - رتبه‌های برتر کنکور ۹۹ بورسیه تحصیلی می‌شوند

رتبه‌های برتر کنکور ۹۹ بورسیه تحصیلی می‌شوند

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر از حمایت تحصیلی این صندوق از رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال ۹۹ خبر داد.

علی شیرکانی درخصوص طرح حمایت تحصیلی صندوق بیمه اجتماعی از رتبه‌های برتر کنکور سال۹۹، گفت: این صندوق به منظور افزایش خدمات کوتاه مدت خود و با تاکید بر رفع دغدغه‌های تحصیلی خانوارهای روستایی حمایت تحصیلی از فرزندان آنها را اولویت قرار داده و به همین منظور طرح بورسیه تحصیلی رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال جاری را اجرا می کند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی ادامه داد: مبنای اجرای این طرح نظرسنجی از خانواده‌های عضو صندوق بود که با همکاری مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)  صورت گرفت و مشخص کرد موضوع حمایت مالی از تحصیل فرزندان یکی از دغدغه‌های اصلی این افراد به شمار می رود.

وی درخصوص چگونگی و شرایط بهره‌مندی از بورسیه تحصیلی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، افزود: مهمترین معیار استفاده از این طرح عضویت پدر، مادرو یا خود فرد در صندوق بیمه اجتماعی است.

به گزارش روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر، شیرکانی در پاسخ به اینکه آیا این حمایت‌ها ادامه خواهد داشت یا نه، نیز گفت:  شمولین این طرح طی دوران ۴ ساله تحصیل خود در مقطع کارشناسی در صورت تمدید عضویت والدین و یا خود دانشجو، می‌توانند در سالهای آتی نیز از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

 

منبع: www.isna.ir

تاریخ: ۲۵ آذرماه ۱۳۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

دانش آموز عزیز ، دبیر این درس هر شب از ساعت 21 الی 24 در بخش دیدگاه پاسخگوی سوالات شما می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *