176 - آغاز ثبت نام کلاس هفتمی ها در مدارس شاهد از امروز

آغاز ثبت نام کلاس هفتمی ها در مدارس شاهد از امروز

هفته پیش‌رو، هفته ثبت‌نام دو پایه در مدارس شاهد است؛ ثبت‌نام پایه هفتم از فردا یکشنبه اول تیر تا ۱۴ تیر و پایه دهم نیز از ۵ تا ۲۱ تیر خواهد بود.

از اول خرداد ثبت‌نام ورودی پایه اول ابتدایی آغاز و این مهلت تا ۲۰ خرداد تمدید شد، بیش از ۲۸ هزار دانش‌آموز ابتدایی برای ثبت‌نام در مدارس شاهد پیش ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

همچنین ثبت‌نام پایه هفتم از فردا یکشنبه اول تیر آغاز و تا ۱۴ تیر ادامه دارد همچنین ثبت‌نام پایه دهم نیز از ۵ تا ۲۱ تیر خواهد بود. خانواده‌ها برای پیش ثبت‌نام مدارس شاهد حتماً به سامانه سجا به آدرس saja.medu.ir مراجعه کنند چرا که بعضی سایت‌های جعلی ایجاد شده‌اند و با دریافت پول از خانواده‌ها مدعی ثبت‌نام آنها در مدارس شاهد هستند.

بعد از پایان ثبت‌نام مدارک دانش‌‌آموز از سوی ستاد ثبت‌نام بررسی و در سامانه سجا تایید می‌شود براساس ظرفیتی که به مدرسه داده شده است، از ۱۷ تا ۲۷ تیر در پایه هفتم و از ۲۴ تا ۳۱ تیر در پایه دهم بررسی مدارک از سوی ستاد ثبت‌نام صورت می‌گیرد. از ۲۷ خرداد تا ۳ تیر برای پایه اول ابتدایی، از ۲۸ تا ۳ مرداد برای پایه هفتم و از اول تا ۱۵ مرداد برای پایه دهم فرصت ثبت‌نام قطعی درنظر گرفته شده است.

 

منبع: www.borna.news

تاریخ: ۳ تیرماه ۱۳۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

دانش آموز عزیز ، دبیر این درس هر شب از ساعت 21 الی 24 در بخش دیدگاه پاسخگوی سوالات شما می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *