365 - مدارس همچنان غیرحضوری؛ حضوری سال بعد، پس از واکسیناسیون

مدارس همچنان غیرحضوری؛ حضوری سال بعد، پس از واکسیناسیون

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، با اشاره به مصوبات جلسه امروز ستاد، گفت: فعالیت مدارس همچنان به صورت غیرحضوری ادامه خواهد داشت.
366 756x400 - مدارس همچنان غیرحضوری؛ حضوری سال بعد، پس از واکسیناسیون

علیرضا رییسی با اشاره به جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور رییس جمهور و سایر اعضا برگزار شد، گفت: در ستاد مقابله با کرونا پیشنهادی مطرح شد مبنی بر اینکه مدارس پایه اول و دوم ابتدایی بازگشایی شود که این موضوع در کمیته تخصصی مطرح شد و رای نیاورد و مدارس همچنان غیرحضوری برگزار می‌شود تا در آینده شرایط بهتری فراهم شد و بعد از بحث اجرای واکسیناسیون و قطع زنجیره انتقال در سال آینده اگر شرایط فراهم شود، آن زمان به سمت بازگشایی مدارس رویم. بنابراین همچنان مدارس به صورت غیر حضوری خواهد بود و حتی پایه اول و دوم ابتدایی هم که برای بازگشایی حضوری مدارس پیشنهاد شده بود، رای نیاورد.

رییسی درباره آمار فعلی بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور، گفت: میزان بستری روزانه در کشور بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است. مرگ و میر هم بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است و امیدوارم این روند ادامه یابد.

وی تاکید کرد: باز هم تاکیدمان آن است که دورهمی خانوادگی و شب نشینی‌ها و تجمعات می تواند بسیار موثر باشد و اگر رعایت نشود، شاید شاهد پیک مجدد بیماری باشیم.

 

منبع: www.entekhab.ir

تاریخ: ۶ دی‌ماه ۱۳۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

دانش آموز عزیز ، دبیر این درس هر شب از ساعت 21 الی 24 در بخش دیدگاه پاسخگوی سوالات شما می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *