1236544 - طراحی و خلق دفترچه‌های کار زنگ کتابخانه

طراحی و خلق دفترچه‌های کار زنگ کتابخانه

۸ شخصیت خلق شده توسط جناب آقای علی رادمند با نام «دُردانه‌های یـاوری»، به دست جناب آقای محمد علی اعلمی، جان گرفتند و پاپِت‌های آنها ساخته شد که در اجرای زنگ کتابخانه از آنها کمک گرفته می‌شود.

123654478 599x400 - طراحی و خلق دفترچه‌های کار زنگ کتابخانه

به منظور برگزاری کلاسی تعاملی و گفتگو محور، علاوه بر پلتفرم انتخابی، «دفترچه‌های کار» متناسب با موضوعات ارایه شده در کلاس، سناریو نویسی و با بهره‌گیری از دُردانه‌های یاوری، توسط سرکار خانم نگار متولی تصویرسازی و در آتلیه جامعه یاوری صفحه آرایی و طراحی شد. این دفترچه‌ها با هدف تقویت نوشتار و دریافت دیدگاه دانش‌آموزان در رابطه با موضوعات کلاسی است، که هرساله میان دانش‌آموزان زنگ کتابخانه، توزیع می‌شود.

این دوره در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه، از ساعت ۹ الی ۱۲ برای پایه‌های اول تا ششم مدرسه دخترانه شهید آوینی و چهارم و پنجم و ششم مدرسه پسرانه شهید مرادی برگزار شد. میانگین ۳۰ دانش‌آموز به صورت هفتگی در زنگ کتابخانه حضور یافتند. در این دوره حدود ۴۰ عنوان کتاب خوانده و ۳۰ انیمیشن موضوعی پخش شد. در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ باتوجه به اقبال پرشور مدارس استان لرستان و پیگیری و اشتیاق آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی، این طرح در ۱۵ مدرسه مقطع ابتدایی و باحضور حدود ۲/۶۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر از این دو استان، در حال برگزاری است. امسال ماتریسی برای منابع مورد استفاده در هر جلسه تنظیم شده است که با اجرای آن بیش از ۱۸۰ عنوان کتاب با دانش‌آموزان شش پایه همخوانی خواهد شد. به این منظور و به جهت آماده سازی فایل‌های دیجیتال بیش از ۳/۰۰۰ صفحه کتاب داستان با مجوز ناشران آن اسکن گردید.

در این راستا جا دارد که با احترام از جناب آقای محمدعلی صدر قائنی (شرکت فراسیستم افق) کمال سپاس و امتنان را داشته باشیم که بعد از طرح موضوع با ایشان مبلغ ۶۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال طی دو مرحله برای تولید ۳/۰۰۰ جلد از دفترچه‌های کار زنگ کتابخانه، هزینه آنها را به دانش‌آموزان عزیز این طرح هدیه نمودند.

12365447 300x400 - طراحی و خلق دفترچه‌های کار زنگ کتابخانه

 

12365444447 235x400 - طراحی و خلق دفترچه‌های کار زنگ کتابخانه

دیدگاهتان را بنویسید

دانش آموز عزیز ، دبیر این درس هر شب از ساعت 21 الی 24 در بخش دیدگاه پاسخگوی سوالات شما می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *