80 - زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99

زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹

پذیرش داوطلبان در مقطع کاردانی فنی حرفه‌ای به دو صورت با آزمون و بدون آزمون می‌باشد.

داوطلبانی که رشته تحصیلی آنها در مقطع متوسطه، فنی حرفه‌ای و کاردانش بوده است می‌توانند برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در موعد مقرر نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه‌ای اقدام نمایند. البته دانش‌آموزان و فارغ التحصیلان شاخه نظری نیز مشروط به انتخاب رشته‌های کاردانی ناپیوسته مجاز به شرکت در این آزمون می‌باشند. توجه داشته باشید که پذیرش در تعدادی از رشته‌های امتحانی به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی متقاضیان صورت می‌گیرد.

انتخاب رشته و ثبت‌نام کاردانی فنی حرفه‌ای به صورت همزمان در یک بازه زمانی مشترک انجام می‌شود و داوطلبان می‌توانند در خردادماه نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.

  • ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه‌ای ۹۹ از روز ۱۱ الی ۱۸خرداد ماه می‌باشد.

چنانچه شما نیز متقاضی ثبت‌نام در آزمون کاردانی فنی حرفه‌ای هستید، می‌بایست در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و مراحل ثبت‌نام خود را به انجام برسانید. همچنین طبق روند هر ساله، مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام تمدید خواهد شد و داوطلبان می‌توانند در تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه‌ای ۹۹، نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه‌ای ۹۹، به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌‌نامی خود پرداخته و در صورت وجود هر گونه مغایرت، نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند. همچنین کسانی که موفق به ثبت نام نشده‌اند نیز می‌توانند در این بازه زمانی مربوطه، فرآیند نام نویسی خود را به انجام برسانند.

جهت ثبت نام می‌بایست در ابتدا با مراجعه به سایت سازمان سنجش دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دانلود نموده و مندرجات آن را با دقت مورد مطالعه قرار دهید. پس از مطالعه دفترچه باید کارت اعتباری را به صورت اینترنتی خریداری نموده و سپس فرم مربوط به ثبت نام را تکمیل نموده و کد رشته های مورد نظر خود را وارد کنید. ضمن این که شما قادر خواهید بود همزمان با ثبت نام و انتخاب رشته نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام کاردانی فنی حرفه‌ای ۹۹ اقدام نمایید.

 

شرایط ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه‌ای
پذیرش در هر دانشگاهی دارای شرایط عمومی و شرایط اختصاصی است که تنها متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در آن ثبت نام کنند. کاردانی فنی حرفه‌ای نیز از این قضیه مستثنی نیست به همین دلیل تصمیم گرفتیم قبل از پرداختن به زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه‌ای، شرایط لازم جهت ثبت نام در این مقطع تحصیلی را ذکر کنیم.

 

منبع: www.iranmoshavere.com

تاریخ: ۱۱ خردادماه ۱۳۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

دانش آموز عزیز ، دبیر این درس هر شب از ساعت 21 الی 24 در بخش دیدگاه پاسخگوی سوالات شما می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *