201 - آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

هر ساله متقاضیان شرکت در ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در بازه زمانی مشخصی با مراجعه به سایت ثبت‌نام استانی و همچنین سامانه همگام مدارس اقدام تکمیل فرم الکترونیکی می‌نمایند. داوطلبانی که مراحل ثبت‌نام و پرداخت هزینه خود را با موفقیت طی نموده‌اند می‌توانند چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ۹۹ – ۱۴۰۰ با مراجعه مجدد به سایت مذکور کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. از آنجایی که بدون داشتن کارت ورود به جلسه نمونه دولتی ، از ورود دانش آموز به محل برگزاری آزمون جلوگیری می‌شود، در این مقاله به شرح زمان، سایت و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۹ – ۱۴۰۰ می‌پردازیم.

زمان و سایت و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۹ – ۱۴۰۰

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰  روز شنبه ۲۰ تیر ماه خواهد بود که به این ترتیب پیش بینی می‌شود کارت ورود به جلسه نمونه دولتی ۹۹ – ۱۴۰۰ حدودا ۵ روز قبل از این بازه زمانی در سایت ثبت‌نام استانی و یا سامانه همگام hamgam.medu.ir قابل دریافت باشد.

لازم به ذکر است که دانش آموزان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون باید برای ثبت مهر روی این کارت به مدرسه در حال تحصیل خود مراجعه نمایند. در کارت نمونه دولتی داوطلبان اطلاعات مهمی همچون شماره داوطلبی و حوزه محل برگزاری آزمون درج شده است.

در حال حاضر تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۹ – ۱۴۰۰ مشخص نشده است به محض کسب اطلاعات جدید در صفحه اینستاگرام نمونه دولتی هیوا و یا کانال تلگرام نمونه دولتی اطلاع رسانی می‌نماییم.

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۹۹ – ۱۴۰۰

داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی نهم به دهم ابتدا باید به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی Azmoon.medu.ir مراجعه نموده و کد ملی دانش آموز و رمز عبور همگام، وارد نمایند.

1581340829 111 - آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

در این بخش نقش خود و عنوان سازمان را وارد نمایید.

1581340864 222 - آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

پس از وارد شدن به پرتال شخصی با انتخاب گزینه مربوط به دریافت کارت می توانید اقدام به چاپ کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ کنید.

1581340904 333 - آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

( لازم به ذکر است که تصاویر ارائه شده در بالا مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۹۸ – ۹۹ می‌باشد که به محض فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی در سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ این قسمت به روز رسانی می‌شود. )

 

منبع: heyvagroup.com

تاریخ: ۱۵ تیرماه ۱۳۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

دانش آموز عزیز ، دبیر این درس هر شب از ساعت 21 الی 24 در بخش دیدگاه پاسخگوی سوالات شما می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *